Update

Nu är jag snart klar ute i stallet, väntar på att mamma ska komma med mat bara.
Rasmus åkte precis han har hjälpt mig i stallet hela dagen! Helt otroligt skönt, han gjorde allt hö och vatten och jag mockade och red och nu har jag putsat och packat också. Han red eller ja satt på Areno förut också ;) kommer bilder.
Red Areno på ängen, travade och galoppera. Han börja flåsa värsta mycket, haha tappat mycket kondis dem lilla grabben, men inget jag tänker direkt träna dagen innan en tävling så tog det lite lugnt och han var skit fin! Nu taggar jag till 1000 inför imon! och ikväll kommer Mambo hem men han åker nog igen på Söndag eftersom jag inte riktigt har tid för honom.
Mycket mer update hela kvällen lång från min sida!!

Kommentarer
Postat av: Emma, <3

omg vad fin blogg, ÄLSKA!<3

Sjukt fin! :D

har du haft en bra fredag btw? :)

2010-11-19 @ 16:56:33
URL: http://kiwwyh.blogg.se/
Postat av: ektas

fin blogg :) hatar hästar dock ^^

2010-11-19 @ 17:12:51
URL: http://ektas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0