Toxan!

Hoppade Toxan idag, provade en ny grej och asså, fy fan va bra det gick! Hon har aldrig någonsin hoppat så fint! 
Så himla glad är jag, NU kan vi tagga inför SM i helgen.
Provade den nya sadeln på båda två också och den låg bättre än min egen till och med :O Hästarna verkade trivas, dom var jätte mjuka och avslappnade. 
Gött! 
Nu ska jag ägna dem sista timmarna denna söndag åt lite plugg, imorgon börjar det igen. Fast det gör inte mig alls mycket, jag gillar min skola :) Dessutom går jag bara i skolan måndag och tisdag denna veckan för på Onsdag bär det av till strömsholm :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte säga vad det var som gjorde aTT DET gick så bra ? :)

2010-11-07 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0