Tagga

Nu är så gott som alla dagens måsten gjorda.
Thomsan är riden, stallet är fixat, jag har vart uppe i trolhättan och kollat på tävlingar, Alla utrustning är putsad tills imorgon och Thomsan har duschat. Det som återstår är att lägga fram alla tävlingskläder åt mig själv, duscha och ladda upp massa foton på facebook. 
Sen hoppas jag orka skriva klart inlägget om alla hästar och ponnyer jag haft, men det beror helt på. Jag ska upp tidigt imorgon och har inte sovit ordentligt på två dagar, så det hade vart skön att få somna tidigt. 
Ska bli riktigt kul att få tävla imorgon :) En LA och en Msv A blir det. Hoppas det går bra.
Någon som ska upp och tävla eller kanske bara kolla imorgon :)?
Premaer, världens vackraste häst! Saknar henne hur mycket som helst! Min flicka

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad hände med henne? :/

2010-11-21 @ 08:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0