Ta tag i saker-kväll

Japp, idag blir det en kväll där jag ska ta tag i massa saker. Göra klart dem arbeten vi har, så att jag ligger FÖRE för en gångs skull. Städa mitt rum, fixa mig själv lite som typ naglarna och sånt och även ta tag i bloggen lite gran. 
Jag har trors allt tid idag ;) Slutade 2 och åkte dirr till stallet så jag är redan klar eftersom jag bara hade Björnis att rida. Som för övrigt var hur duktig som helst. Han går i nästan helt stadig form i trav nu och bitvis i galoppen :) Duktig bebis, bara 3 år och 3 månader lixom :) Men han har sååååå lätt för sig.
Tjooock och go i somras haha :) Men så ska det vara! I alla fall när man är bebis.

Kommentarer
Postat av: sanna

Är han b-ponny ?:)

2010-11-23 @ 21:52:54
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: mary

haaj , när du skriver att du ska fixa naglarna, hur fixar du dom ? dina egna eller lös ? :) eller ah haha :)

2010-11-24 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0