Svar på tal

Tackar!
Jag har jensen sadlar, har alltid haft. Men ska faktiskt ta och köpa en ny sadel nu för jag tycker dem blivit så dåliga, asså inte själva sadeln men dem som säljer. Lång historia. Men just nu har jag jensen!

Nu ska jag faktiskt packa allt som jag ska ha med mig när jag åker till Elvira imorn.
Eftersom jag kommer ha väldigt mycket att göra eftersom allt blev knas idag med bilen och skit. Så kanske blir dålig update imorn på dagen och så, men ska försöka uppdatera när jag är hemma hos Elvira :) Ska bli kul att träffa henne igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skriva om maggan eller vad den nu heter? vill veta är nog inte ensam

2010-11-18 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0