Svar på tal

Håller med dig där, jag tycker det är skit jobbigt och det tycker säkert Mambo med.
Fast detta har bara hänt en gång.
Innan vi hade honom kan jag säga att det var rörigt, han bodde i Norge och sen kom han till ett försäljningsstall i Danmark, sen åkte han till Sverige hem till Evelina och sen hos mig, jag tror faktiskt han vant sig lite vid att flytta runt. Samma sak gäller med Areno. Jag tror faktiskt inte dem dör om dem flyttar. Mambo stod hemma hos mig i tre år och nu har han fått flytta en gång. Det kallar inte jag mycket ;) Finns faktiskt hästar som flyttar betydligt mer gånger. Du måste verkligen känna mig eftersom du vet att han är hos Evelina, det är inget jag direkt nämnt på bloggen. Men det är kul att ni har åsikter :)

Kommentarer
Postat av: victoria

Jag är lite nyfiken på vilket stall du köpte Mambo ifrån i Danmark? :)

Kul om du vill svara (a)

kraaam

2010-11-24 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0