Stallet

Nu ska jag byta om för att alldeles strax dra till stallet. Det är fortfarande snöstorm ute så det får bli ridhuset även för Thomsy idag. Sen ska Toxan klippas, så kvällen lär spenderas där och när jag kommer hem är det packa,packa som gäller. Men jag ska försöka slänga in ett inlägg ändå :)

Herregud, såhär mycket snö som kommit idag ska inte var möjligt! Men tydligen. 
Hoppas bara inte det håller på såhär imorgon också när vi ska ut och köra med transporten :( Nog för att vi kört i riktiga snöstormar förut, men det är inte kul precis. Värst var 2008 när vi skulle åka hem från Helsingborg, jag hade tävlat påsk grandprixen, det var alltså april och just som vi kört över hallandsåsen kommer jordens snö storm och på bara några timmar hade det kommit flera decimeter snö och ingen var ju förberedd! Plogbilar hade inte hunnit ut på vägarna, det var april lixom. Usch, det var verkligen hemskt!
En annan gång var när vi var på väg till en tävling i Norge och backarna som finns där är inte kul när vägbanan ä fylld med snö kan jag lova!
Hoppas ni alla antecknade detta nu haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0