SnöSnöSnö

Nu är det vinter på riktigt alltså! Vilket är ganska mysigt ändå, tycker inte ni det?
Idag ska jag och Thomsan ta oss en mystur ut i pudersnön, finns nästan inget bättre än att galoppera i pudersnö!
Björnis ska få sig ett till pass i ridhuset, sen ska han gå på vintervila, skönt för honom ;) Istället kommer hans kompis få börja jobba haha.  
Toxan är inne på vilovecka nummer två och hon är redigt laddad just nu, men hon får stå ut tills nästa söndag innan hon ska sättas igång. 
-
Ska dra till stallet alldeles strax, slutade 12 idag, hur skönt som helst! Imorgon är dessutom sista skoldagen denna veckan för på fredag är vi lediga och jag ska agera hästskötare åt Johanna som ska tävla. Det är ju nationella tävlingar för storhäst i Trollhättan den här helgen ;)
Ska även hjälpa henne när hon hoppar idag, haha jag har slavat som bara den för henne denna veckan känner jag ;) Hjälpte henne klippa hästen igår också.
Nepp, nu ska jag dra mig!

Kommentarer
Postat av: emelie

visst är det så att du ska rida (in?) en ponny efter Top nordpol ? Vore så grymt kul om du kunde berätta hur det går och vad du tycker om honom/ temperament osv. Mitt sto väntar på föl efter honom så jag blir lite extra nyfiken =)

2010-11-25 @ 21:23:01
URL: http://emeliefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0