Snabb update + dagens fråga!

Ni är så söta, ni som kommenterar om rundorna på änglahoppet!
Blir helt galet glaaaad av sånt :D
Nu har jag precis duschat och ska snart till min boyfriend, längesen jag var hos han nu fast tur att han sov hos mig några gånger på lovet ;) anteckna typ.
Red båda förut, skrittade ut. Skulle ju tagit Mambo i handen men ville känna på honom lite så red honom också. Areno fick gå mest i skogen och lufta på benen och bli lerig på benen ;) han gillar inte riktigt det där leriga och vattenpölar så vi tränar på hahha.. Mambo fick gå 30 min på asvalt/hård grusväg bra för hans ben. + att han fick gå lite på ett fält. Båda var fräscha och fina! Nu måste jag draaaaaaa mig!
Kom inte på en dagensfråga.. ingen bra iaf.
Men vi kan väl bara ta något då... hmmm
Har du egen häst? Hur många isf? Och tävlar du, i vad och hur högt isf?


Kommentarer
Postat av: Emelie

2 egna. Täävlar hoppning tom. reg LB :)

2010-11-08 @ 19:57:03
URL: http://emeliefridaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes har två egna :) tävlar med den ena LA och den andra är 4 så ska starta lok med henne nästa år :) åker på klubb hoppningar nu typ :) så hon ska bli lite van :)

2010-11-08 @ 20:00:05
Postat av: aniz

BESÖK MIN HÄSTBLOGG! HOPPNING NATIONELL NIVÅ!!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

WWW.ANIZ.BLOGG.SE !!

2010-11-08 @ 20:00:05
URL: http://aniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp en D-ponny. Tävlar upp till LA dressyr men förhoppningsvis ska jag tävla högre i vår. Har även startat en hopptävling LD LC men har en annan tjej som tävlar hoppning på henne de har tävlat upp til LB

2010-11-08 @ 20:03:46
Postat av: Elina

2 egna d-ponnysar, en som går nat LA, kvalade Msv för några veckor sen och en 5-åring som blivit tagen väldigt sent som förmodligen ska göra tävlingsdebut i en julklapps-clear round i år :)

2010-11-08 @ 20:07:15
Postat av: Maria

jag har en storhäst på 163cm, håller på att utbilda henne och har tänkt att debutera i december:) hoppning då;)

2010-11-08 @ 20:10:05
Postat av: anonym

Har tre:) Tävlar upp till 1m, ska kanske debutera 110 nästa år:D

2010-11-08 @ 20:15:52
Postat av: Nellie

Ja, 1 C-D-ponny, hans mätintyg är C detta året ut men han blir D. Han är bara 5 år & vi är bara ute på låga Clear Rounder

2010-11-08 @ 20:24:36
URL: http://classicalpony.blogg.se/
Postat av: jjuliah

yees, har 2 st egna Dponnyer! den ena tävlar jag lokal LB & regional LB med (kommer starta LA år 2011) och den ena e knappt inriden så inte så mke tävlingar med henne än :)

2010-11-08 @ 20:30:40
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/
Postat av: Agnes Hansson

Har en d-ponny som jag hoppar ld,lc och ibland lb hoppning och Lc lb dressyr :)

2010-11-08 @ 20:39:10
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

D ponny tävlar LA nu ska jag över på storhäst och hoppas på att rida 130 i sommar :)

2010-11-08 @ 21:11:30
Postat av: Linnéa

Jag har för tillfället 3 hästar, en lite äldre häst, en något yngre tävlingshäst och en unghäst.

Jag har tävlat MSV hopp på ponny, 1.35m på storhäst samt tom MSV fälttävlan och LA dressyr på både ponny och häst :)

2010-11-08 @ 21:22:51
Postat av: NellieB

Har 3 b-ponnys. Men min syrra rider den lilla.

Tävlar reg LB. Startat nån reg LA. Satsar uppåt nästa år.

2010-11-08 @ 21:57:20
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Har inga egna hästar. Men tävlar hästarna på min ridskola, 3 Ponnysar och 1 storhäst upp till LA/1.10m Hoppning, LA Dressyr, Debutant fälttävlan och ska kanske börja tävla gymkhana :)

2010-11-08 @ 22:43:20
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag har en egen C-ponny, och sen har vi 5 andra hästar på gården.

Har varit lite problem den senaste tiden så har inte tävlat på 1 år. Men försöker komma ut igen på hoppbanorna så snabbt som möjligt :)

2010-11-09 @ 16:16:00
Postat av: Anonym

Jag har 2, hoppar upp t msv b med c-ponnyn och LA med d-ponnyn (:

2010-11-10 @ 17:39:09
Postat av: a

Japp, jag har en cponny som jag rider LB på .. :)

2010-11-10 @ 19:13:30
URL: http://aamandafroberg.blogg.se/
Postat av: Ella

Har haft en B-ponny som jag tävlat LA på! Nu har jag en D-ponny som jag har tävlat LB med. Men med min syster har han gjort felfria rundor i LA :)

2010-11-11 @ 15:44:34
Postat av: Mli

Jag har ett halvblod som jag tävlar hoppning upp till 1m med (än så länge) och så äger jag en halva på en travare som är sällskap åt halvblodet och hobbyrids :)

2010-11-11 @ 23:01:03
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0