Snabb fast lång update

Jag blir helt glad av denna bloggen!
Snöstorm? jotack.
Dock har jag alltid älskat snö, lix bästa träningen som finns för hästarna? Men usch på att det blåser, det är det som är det värsta :( och om man ska åka någonstans som jag ska imon fast som tur är ska vi inte så långt.. Ska nämligen hoppträna med Areno.
Idag fick han vila eftersom jag kom hem sent och hann bara mocka. Kommer bli så nu framöver, ska försöka hålla igång till nästa helg eftersom jag ska tävla då. Men sen ska han nog vila, men ska skritta honom några dagar i veckan eftersom man lätt blir stel.
Red en stor häst förut med skolan (som vi göra varje tisdag) dressyr just nu, jobbig häst haha fast alla hästar är jobbiga där, men det är bra att rida olika hästar, tänk på de :)
Nu är jag trött på allt, mår inte bra idag. Så ska iväg.
Imon blir det dålig update från min sida eftersom jag slutar halv fem och min träning börjar halv sex.
Men jag kommer senare :) film kanske kommer, men kan inte sätta in den i movie maker så vet inte hur jag ska göra med den saken ;) hoppas ni orkar lääääsa
vi ska kämpa in i det sista.


Kommentarer
Postat av: emma

ja film skulle vara kul :) ni är dom finaste !

2010-11-09 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0