Shit

Tog en paus i allt plugg och kollar startlistor och ryttarmeddelande osv inför SM. Asså shit vad jag kommer få ligga i dem här dagarna, speciellt på fredagen!
Då börjar tävlingarna klockan 8 på morgonen med att Thomsan ska gå uppvärmningen, sen är det bara några få 5 åringar, 23 stycken totalt alla kategorier och bara 6 stycken 6 åriga C-ponnyer innan jag ska rida kval 2 på Toxica. Sen när hon är färdig hoppad är det bara 11 st 7 åringar innan det är dags för Thomsys första kval. 
Dessutom är det sjukt långt mellan allting på strömsholm och dem skriver i ryttarmeddelandet att dem kommer hålla högt tempo pga det stora startfältet.
Hej, jag kommer dö ungefär. Jag är själv med två ponnyer dessutom, mamma jobbar. KUL!
Jag har i alla fall bra startnummer, Toxan startar som nummer 6 av 7 i kval 1. 
Thomsy som nummer 30 utav 56 i sitt första kval.  

Kommentarer
Postat av: NellieB

Lycka till gumman! Håller tummarna för dig. =D

2010-11-08 @ 21:49:56
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur ska du hinna? :p haha! Lycka till, håller tummarna :D

2010-11-08 @ 22:53:11
Postat av: catrine

Lycka till med allt =)

du får ansöka om hästskötare! :D jag ställer gärna upp x)

2010-11-08 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0