Sängen nästa

Nu är det sova som gäller! Klockan är ställd på 05.30 imorgon, eftersom 08.06 bär det av med tåget till Plusgymnasiet i Göteborg för att möta upp resten av gänget som ska med ner till Varberg.
Innan det ska jag hinna åka till hästarna och fodra och ta ut dem, duscha, fixa håret, måla naglarna, packa det sista och sminka mig. Jag ska ju trots allt representera stylist linjen då kan man ju inte se ut hur som helst ;) Det har vi alltid fått lärt oss "var ditt eget varumärke". Är man nagelmanikyrist kan man ju inte direkt komma med nerbitna, ovårdade naglar. 
Antagligen blir det lite paus i bloggandet för min del på grund av Varberg, eftersom vi ska vara borta enda tills på Fredag em. Om inte hotellet har internet det vill säga. Men ni har ju Klara kvar :)♥
Usch, kommer inte få träffa mina hästar förens kanske på Fredag kväll, annars Lördag. Det beror på när vi kommer hem. Så jag har motvilligt fått lämna över ansvaret över mina änglar till Mamma. Det är inte det att jag inte tror att mamma klarar det. Men det känns bättre om jag gör det själv, då vet jag att det blir bra. Gillar verkligen inte att inte veta exakt vad som gjorts och hur osv.  
Nåja, det är inte ofta det behöver bli såhär.
Någon som ska på Gymnasiemässa i Varberg antigen Torsdag eller Fredag :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0