Resultat Söndag

Hoppade först en msvb, nollade och kom trea!
Det var en A:0 som det gällde att rida snabbt från början, men jag tog det ganska lugnt men det räckte till en tredje plats endå!
Sen vart det msva, fick ett stopp på trekombinationen bara för att jag mes red, så det tar jag på mig :) sen fick jag ett ner för det stod några i vägen bakom en hög oxer ur sväng och så kom jag i obalans mot en kombination som kom ganska snabbt efter så red ut. Fick ett tidsfel också så 9 fel.
Det var bara en nolla i hela klassen, en d-ponny, så det var ingen lätt bana! Så det var ju bra att vi bara fick 8 fel på hinder!! Sjukt nöjd med helgen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis :)

2010-11-22 @ 07:16:32
Postat av: Lovisa

Grattis!

Ni är så grymma:)

2010-11-22 @ 19:29:50
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: emma

grattis :)

2010-11-22 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0