Resultat lördag

Jag och Mambo är vidare till A-final i stora rundan på änglahoppet 2010!
Helt otroligt juuuuuu, dock gick det inte bra idag :/
Fick tre ner men dem får jag ta på mig faktiskt! Men men, han har gått så sjukt bra dem senaste dagarna så han var lite trött idag och då blir han väldigt springig.
Areno därimot gick mycket bättre, fick ett stopp på trean men hade lite dåligt tryck på det och det stod i en konstig vinkel. Sen red jag a i trekombinationen som var sista hindret så vi kom runt med 8 fel och det är grymt mycket bättre än igår! Och det var dessutom 5 cm högre idag ;)
Är nöjd med dagen, kunde ridit Mambo lite bättre och Areno lite bättre in i kombinationen. Men jag tar på mig allt idag!
Film på Areno kommer! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Månsson

Areno är så himla fin! :)

2010-11-07 @ 20:10:56
URL: http://amandamansson.blogg.se/
Postat av: Amanda Månsson

Areno är så himla fin! :)

2010-11-07 @ 20:10:59
URL: http://amandamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0