Resultat fredag

Lite svar på tal först :)
Jag fick tidsfel igår för jag red en skolrunda, allt skulle sitta perfekt och det gjorde det förutom petet! Det var därför, det har endå ingen betydelse i kvalen och så eftersom det bara var en uppvärmningsklass :) Men bra att du har koll ;)
Idag var Mambo lika fin hoppade kval 1 som var en Msvb, fick ett pet men men, jag är jätte nöjd!
Areno därimot gick inte alls bra :( han var inte som vanligt och det kändes som om vi aldrig riktigt kom fram asså, han var lam typ :( så vi blev uteslutna :( , fast jag gjorde allt jag kunde, så ah. Men han ska med imon endå och så får vi se hur det går, om det går lika dåligt så stannar han hemma på söndag.
Imon är det La+5 med Areno och Msvb+5 med Mambo!
Bilder kommer sen på båda hästarna, Elvira har dem på sin kamera.
Två filmer kommer också upp från min sida haha ;)
Kommer nog vara ganska bra uppdatering på bloggen idag skulle jag tro för jag sitter endå hemma ensam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0