Natt Update

Shit vilken grym två dagars resa jag haft med grymma brudar och tre goa lärare! 
Det var verkligen sjukt skoj och jag hade lätt kunnat gjort detta flera gånger!
Vi har haft fullt upp från öppning tills stängning på mässan. Fått träffa, sminka och styla hur många söta folk som helst och alla har blivit riktigt nöjda! Älskar verkligen när folk blir glada och nöjda över något man gjort och visar det dessutom.
Sen har vi bott på ett grymt hotell, badat jacuzzi med utsikt över Halmstad by night, ätit hur mkt onyttigt och gött som helst. hotell frukost och annan lyx. 
Träffat Erik Grönwall, ni vet idol vinnaren. Måste ändå säga att han var ganska så dryg. Visst han hade bråttom, men man får väl offra sig lite när man är en så pass offentlig person? Nåja. Det var riktigt kul i alla fall att han lyckades charma Diana som tidigare vart ganska så emot honom att hon språng efter honom haha.
Har tagit massvis med bilder, men dem kommer upp i morgon. Men givetvis bjuder jag på ett smakprov.
Jag till höger


En tjej jag stylade, och det var okej att vi fotograferade henne så ni behöver inte tjöta. 


Nu är jag ganska så precis hemkommen från en maskerad fest här i Uddevalla, som jag drog på ganska så direkt efter att jag kommit från Halmstad. Så det ska bli obeskrivligt gött att få sova nu!
Min utklädnad ikväll, lite 50-tals pine-up inspirerat. 

Nu blir det sängen för min del. Imorgon har jag fuuuuuullt upp!
Det som ska göras är följande.
X Åka till Trollhättan och heja på alla goa människor, däribland Klara givetvis<3
X Städa och packa iordning allt från Halmstad
X Rida, mocka och fixa allt det vanliga
X Fixa Thomsan och utrustningen för tävling
X Klara kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0