Mycket text

Kom hem från skolan för en halv timme sedan, fick gå hem från tåget som var i Jonsered klockan tre därför jag är hemma så sent. Tog in hästarna och gav dem hö precis när jag kom hem och nu är hovslagaren här. Ska vänta tills hans är klar och gå ut och rida Areno, vilket jag är lite skeptisk till eftersom det är sjukt hårt i marken nu så kommer jag bara kunna skritta, skadar inte med lite trav heller. Men känner att jag verkligen står helt stilla eftersom jag inte har något ridhus. Tänkte rida på ängen idag men så kom ju hovslagaren och poff så är det mörkt + inga lampor?! Tur att det bara är en tävling kvar, känns väldigt dumt att åka och tävla på lördag måste jag säga, hatar att jag inte kan rida ordentligt det tar verkligen i. Men man får väl gilla läget och hoppas att Areno inte tar det allt för hårt. Får väl se om han orkar två klasser på lördag, men det känner vi väl!
Jag pratade med Rasmus förut för er som inte vet så är han min pojkvän ;) Iaf så pratade vi om vad jag skulle göra idag och ni som känner mig vet att jag har noll koll på allting och att alla andra alltid vet vad jag ska göra och inte jag haha! Så han påminde mig om att jag skulle åka och rida Mambo idag! Så nu vet ni det också. Ska hoppa honom för dem som har honom, sen tror jag han åker med hem! Så imon ska jag rida båda... äh det är bara en dag det ska jag nog orka. Gillar inte denna årstiden på året, sover bara hela tiden och har inte lust med någonting. Vill sälja alla hästar osv, men sen när det börjar bli lite ljusare och typ vintern är över så tycker jag det är jätte kul, hmmm konstig människa är jag. Nu blev det en massa text här! Haha nu tog det ganska stopp i mitt huvud också. Men det kommer säkert mer update sen, dock kanske lite dåligt eftersom jag ska iväg sen!
maurit van orchid

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du inte att han mambo tycker att det är jobbigt och förvirrande att byta stallet hela tiden? ena dagen hon evelina och andra hos dig. hästar är vanedjur och trivs inte att byta miljö hela tiden..

2010-11-18 @ 18:38:27
Postat av: Tove

Åhhhh håller verkligen med dig ! Man hatar typ å ha häst den här årstiden. Man varken hinner eller orkar fixa och pilla så som man gör andra halvan av året xD

2010-11-19 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0