Matte B

Seriöst, det finns inget värre än matte b, jag blir helt knäpp i huvudet av att räkna det.
Något jag speciellt hatar är funktioner. Usch! 
Hade prov på det för ett tag sedan, provet var uppdelat i 2 delar, på den ena, den om algebra och ekvationssystem fick jag MVG och på det om funktioner IG, haha det säger en del ;)
Fast grejen är den att alla utom 2 ur min klass fick IG på det så det kan inte bara bero på min osmarthet ;)
Nepp, nu måste jag vara dutig och räkna vidare! SLutar 3 idag och har bara en häst att rida så idag blir det chill. Mamma och bror ska dessutom till ikea så jag komemr ha det lugnt och gött hemma själv. Ska se på massa Disney filmer på ytube haha ;)
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, PASSA PÅ 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

funktioner är jobbigt innan man verkligen kommit in i det, sen är det rätt kul! :)

2010-11-25 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0