Klippa!

Nu ska mina små björnar bli hästar igen! Dom har odlat päls nu i över 1 månad så det är verkligen dags att raka dom nu, Thomsys päls lägger sig i veck till och med. Men först ut är Toxan som ska få klippt sig idag. Jag brukar alltid bara klippa till knäna p benen men nu blir det nog hela den här gången faktiskt och även i ansiktet som jag vanligtvis bara klipper ganacherna på. Men nu kör vi all in denna gången :)
Klickade lite random bilder i stallet i Torsdags förra veckan, tänkte bjuda på dem nu :)
Vårt typ foderrum, ganska myspys
Ett förråd med allt möjligt skulle man kunna säga, garderob, tävlingsskåp (mitt är inte med på bild, det flytta in i fredags) spån, jackor, täcken och schabrak på tork, grepar och överblivna saker.
Lite bilder från sadelkammaren, liten men välfylld är den ;)
Bortse den smutsiga magplattan på bilden ovanför, 
Stallet någon dag i sommras, men det är sig likt. Bara att dom har höpåsar nu och vid diskbänken är det massa putsmedel och grejer

Kommentarer
Postat av: Lina

har du dina hästar på samma ställe som bella? är det massa olika stall där? kram, superbra blogg!! =)

2010-11-08 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0