Klar i stallet!

Redan färdig i stallet, har ätit och duschat!
Var i stallet redan halv 8 imorse, fixade allt medan mina ponnyer åt frukos ute i grushagarna, eller höt iaf, kraftfodret fick dom inne. Tog även lite mongo bilder på hästarna i morgon solen haha, provade lite olika vinklar, ni ska få se dem sen haha. Men just nu ligger kameran i min väska som ligger i Lindgrens lastbil på vägen någonstans mot Borås haha. Grejen är den att väskan väger bly så jag kommer inte orka släpa med mig den på tåget i två timmar när jag åker till Klara sen, så Lindgrens ger den till Skatt sedan på tävlingsplatsen. Himla bra!
Efter hästarna ätit gick jag och Toxan på en liten morgon promenad, tog lite fula mobilbilder
Sedan var det Thomsans tur att trimmas lite i ridhuset och han var så himla grym! Min kille de ;)
Därefter fick BB sig en mys tur ut, med rätt så mycket galopp.
En nyvaken BB på bete i somras 
Den här fina ponnyn blir nästa att rida in nu i vår :)
 
Klara är föresten på väg till tävlingen med Mambo, hon har startnummer 6 och det är bara 12 B-ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0