Inlägg ikväll

Ikväll kommer alla dem få bilderna jag tog i helgen, upptäckte att kameran blev kvar i stallet så därför kan jag inte ladda upp dem nu.
Sen tänkte jag även skriva ett inlägg om dem olika hästar och ponnyer jag haft hemma/ tävlat och ridit som har vart lite extra. Jag kan inte skriva med alla, dels för att jag inte har bilder till alla, sen för att jag inte minns alla och för att ni hade inte orkat läsa heller.
Men ett inlägg om några av de kommer. Vad vill ni ska stå med? Filmer? bilder? Lämna tips!
'

Kommentarer
Postat av: emma

filmer bilder. bästa resultaten tävling. vad du läre hästen/vad den lärde dig osv typ ´:)

2010-11-15 @ 16:36:32
Postat av: Anonym

filmer!

2010-11-15 @ 16:51:55
Postat av: amanda

filmer uppskatts alltid :D

2010-11-15 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0