Idag är det snöstorm! Såklart...

Nu börjar det faktiskt bli ganska tröttsamt med snöstorm VARJE dag! Räcker det inte snart kan man undra.
Nåja, det är super mysigt att rida i alla snö i alla fall och dessutom nyttigt för hästarna som får jobba lite extra, eller ganska så mycket extra ;) Idag ska Thomsan få bekänna färg, genom att pulsa på gräsbanan. 
Annars har jag ingen mer häst att rida idag. Bara Zeke som ska grejas lite med och så är det träningsmöte klockan 7 ikväll. Sen blir det plugg hela resten av kvällen, SHIT vad jag har mycket i skolan nu, dock inget att deppa ihop för, bara ta tag i skiten!
Kassa mobilbilder från igår. Jag och Thomsan tog en kost sväng ut efter dressyrarbetet i ridhuset bara för alla snö såg så lockande ut ;) 


Jäkligt nice att galoppera här kan jag lova!
Så fint!
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kommer lite bloggtips till er superbloggare :)

Hur ser eran framtid ut med era nuvarande hästar, och om ni funderar på ny häst osv.

Mera bilder skulle vara kul i stall hur de ser ut och hur hästarna har de i stallet, vad dom har på sig när dom "sover" :)

Vilka märken tycker ni är snyggast och bäst kvalite på såklart?!

Tips och trix.

Utrustnings tips t.ex varför man har förbygel

Hoppas ni kommer och skriva om något av detta! :)

2010-11-30 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0