Hoppsan

Oj oj oj vad vi är dåliga på att uppdatera idag, båda två dessutom!
Jag har i alla fall vart i stallet sen 11 imorse och kom och precis nu. Tränade Toxica och det blev ingen film för mamma var sen till träningen och videokameran lg i stallet. Men det gjorde inte så jättemycket, hon har gjort mycket bättre träningar. 
Nu ikväll ska jag sova tidigt! Fy fan vad jag är trött, orkar knappt gå längre, skulle kunna somna stående ungefär.
Somnade i solariet förut shit va gött det var! Det finns inget bättre ställe att sova på än just där faktiskt;)
Nu blir det TVn ett tag, vad är det på TV på onsdagar? Jag ser aldrig på TV förstår ni så jag har ingen koll ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0