Hemma igen

Nu är jag hemma igen, känns mega sorgligt :( Saknar redan Klara SkØtt ♥
Tove med för den delen. Men nästa helg ses vi igen allihopa :D dom kommer upp till SM och kollar! Dom skulle bo hos några Tove känner! Dessutom kommer Emma Klaman som man inte träffat på tusen år och tävlar med sin Iris, det blir grymt :)
Nu ska jag bomba er med bilder på Klara och hennes fina ponnyer, dom var super duktiga idag alla tre :) Man blir riktigt stolt över dom måste jag säga :) Fast Areno visade sig inte från sin bästa sida men.

Kommentarer
Postat av: beeeelllaa

sött!

kan ni inte lägga upp ett inlägg om era meriter eller så? :D

2010-11-06 @ 17:13:03
Postat av: Klaman

gud va paff jag vart att jag stod med i erat inlägg :o längtar massvis att få träffa er !

2010-11-07 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0