godnatt!

Ni får inlägget om alla hästar imorgon, det tog visst längre tid än vad jag trodde ;)
Nu ska jag sova, det borde ni med göra om ni läser detta nu!
Måste bara dissa en grej innan jag somnar.
Att man inte får kopiera bilder från vissa fotografers hemsidor! Jag har hittat en så himla fin bild på Thomsan från helgen men jag kan inte visa er den eftersom det är olagligt att publicera bilden om jag inte köper den. Nu ska jag köpa den, så ni kommer få se den senare men ändå.
Om fotografens namn och hemsida står på bilen är det väl okej att publicera tycker jag...

Kommentarer
Postat av: emma

det tycker jag med att det ska vara okej för då gör man ju typ lite reklam för fotografen :P

2010-11-16 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0