Godmorgon

Godmorgon bloggen!
Vart är Elvira tror ni? Tyckte hon skrev igår vid fem att hon skulle bomba med inlägg? Haha hon är busig!
Jaja, hon blir väl bättre :) Det är tur hon har mig annars hade det nog inte vart ngn höjdare haha ;) Men det är också tur att jag har henne för annars hade det också blivit cp! Det är tur vi har varandra dvs.

Idag ska jag hinna med att;
Mocka 3 boxar, byta vatten, göra hö och kraftfoder
Rida två hästar och borsta en (ska ju såklart borsta dem andra också haha)
Städa lite i stallet
Städa mitt rum!!
-
Jaa, det är väl det gamla vanliga, ganska lugn dag!
Ska försöka ta med kameran ut till stallet idag :)
För ni vill väl ha nya färska bilder?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja!!!

2010-11-01 @ 10:13:57
Postat av: emma

jaa :)

2010-11-01 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0