God morning!

Himla kul att jag vaknar klockan 7 av mig själv när det är lov och man ska passa på att sova! 
Ja, ja det är nog bra ändå för jag har miljoner grejer att göra idag!
Kul att det är så fint väder också, usch, usch...
Planerna för dagen är typ
Fixa lite med mig själv på morgonen, fixa ögonbryn, sola osv. 
Sedan åka till stallet och städa o fixa där.
Rida Björnis och Thomsan.
Hoppträna Toxan för Sven.
Sen Göteborg på kvällen.
Så nu är det bäst att jag sätter fart! Ha en bra onsdag allesammans!
Uppdateringen kanske inte blir den bästa idag, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Stella

Hur högt hoppar man i ungponny-SM eller vad det var du skulle hoppa med toxica :)

2010-11-03 @ 10:54:56
URL: http://dufina.se
Postat av: Anonym

Vi vill ha videobloggar!

2010-11-03 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0