Fullt upp!

Nu ska jag sova, lär behövas med tanke på morgondagens späckade schema.
Är ledig men ska ändå upp svin tidigt för att åka med Johanna till Sveriges antagligen kallaste ridhus, TFRK ;)
Hon ska tävla med sin häst och hon får alltid åka helt själv, så då var jag snäll och erbjöd mig att följa med :)
Sen när vi kommer hem någon gång mitt på dagen skulle jag tro, då ska stallet fixas, Thomsan ridas och även Idas ponny Biddy om jag hinner :) Men det gör jag nog. 
När stallet är klart är det hem och byta om som gäller och dra och fika med Mamma och bror, lite födelsedags fika typ haha. Ska vara hos pappa dagen jag väl fyller år, dvs Lördag. Dock inte Lördag kväll för då hoppas jag det händer något kul. Åker hur som helst till pappa redan imorgon kväll, så efter fikat är det bara att packa om väskorna för det :)
Dessutom ska det ju bli 13 minus här imorgon, fy fan rent ut sagt. Nu är det inte kul längre :/
Bäst jag går och lägger mig nu känner jag!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0