Film

Nu ska jag sova och inlägget om alla ponnyer kom inte idag heller.
Fick en uppgift i skolan idag som jag var tvungen att fixa snabbt tills imorgon och skolan måste trots allt gå först!

Har sett på filmen, Tristan och Isolde och jag kan säga att jag bölade som en idiot, precis som när vi såg Troja, ockås i skolan. Jag är verkligen svag för sånna där filmer med förbjuden, olycklig kärlek och sorgliga slut typ haha.
Ni som inte sett någon av dem, gör det! Dessutom få ni lite historiska kunskaper på köpet.

Nu kallar sägen om jag ska orka med morgon dagen.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jag

Kan ni inte ha frågestund eller nåt liknande snart? Sku va jättekul :)

Älskar "Dagens fråga" ni måste fortsätta med det :D

Och älskar er blogg oxå såklart (L)

2010-11-17 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0