Feadamore Pride C

Har kollat långt bak i tiden på min bilddagbok. Herregud vad jag älskar den, finns hur mycket fina bilder och minnen som helst samlat där. Ska aldrig någonsin radera den :)
Hittade en text och bilder om min gamla ponny Fidde som jag tänkte ladda upp här.
Min prins<3
Minns att jag var så stolt som skulle få köpa dig, en ponny som hoppat LA. Det var ju hur stort som helst för mig som bara hoppat några LB på b-ponny. 
Att jag sen bara ett halvår senare hoppade med placeringar i Msv B hade jag nog aldrig ens drömt om och allra minst att vi skulle vinna en Msv B som vi faktiskt gjorde. 22 hinder, 25 språng helt galen bana var det verkligen. Egentligen hade han inte kapaciteten men han hade hjärtat och viljan! Han gjorde allt för mig, jag lovar verkligen allt! När jag satt på honoms rygg kände jag mig så himla bra, vi var ett och allt vi gjorde gjorde vi tillsammans. Vi gick in och hade roligt, aldrig kände vi någon press, aldrig var vi nervösa, ingenting var för högt eller svårt, för vi båda två hade så höga tankar om oss själva. Jag kommer aldrig hitta en häst som kommer ställa upp så myket för mig och jag kommer aldrig, hur mycket jag än fösöker, hur många och stora tävlingar jag än vinner känna mig så himla bra och ha så mycket självförtroende som jag hade då. Vi var ett oslagbart team och inget kunde stoppa oss och så kommer det alltid vara. Det fick vi bevisat  då jag ett år senare efter jag sålt honom fick låna honom en tävling. Då hade han inte gjort toppen resultat med den nya ryttaren och jag hade inte ridit honom på över 1 år, ändå går vi in och allt är lika självklart som alltid och vi vinner.


Feadamore Pride C
2004-2007
Jag älskar dig, nu, då och föralltid



Kommentarer
Postat av: Therese s

Ni var väldigt söta ihop! :D

2010-11-26 @ 00:25:13
Postat av: sanna

Ååå jag rös när jag läste...<3

2010-11-26 @ 07:48:28
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Wow vilka snygga svängar mot grön-vit-röda hindret och "våg"hindret! :)

Skitsnyggt!

2010-11-26 @ 17:13:20
Postat av: henke

är inte säker men jag tror att det är en tjej i kalmar som äger honom :)

2010-11-26 @ 22:06:22
URL: http://henkelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0