Får adhd damp!

Asså jävlar vilket damp jag får på folk som säger att Elvira inte ger någon eftergift!
Har också fått sånna kommentarer, hallå kom med något nytt?
DET KALLAS STÖD, ska man slänga sig fram på hästens halt och släppa tyglarna eller?
Visa hur man gör så får vi se hur bra ni gör det själva?
Elvira är liksom helt med i hoppet, hon kommer aldrig i bakvikt eller något och därför drar hon inte hästen i munnen? Varför då ge mer eftergift? Förstår mig inte på sånna som håller på att klaga på allt man lägger upp, det finns alltid någon!
Så du som kommentera menar att Marcus Ehning, en av världens bästa ryttare och ger dålig eftergift?


Kommentarer
Postat av: malin

Är väl medveten om det men det stod att man skulle komma med tips vilket jag gjorde? Det är ändå min åsikt, för på thomsy tyckte jag det såg super ut men på toxica tycker jag hon kanske behövde följa med lite mer i språnget men det var mer ett tips och min egna åsikt inget som ni behöver ta illa upp av? Det stod att man skulle ge tips och när man gör det får du damp, hur hänger det ihop?

2010-11-02 @ 18:49:50
Postat av: Anonym

får adhd damp på dig, hon ville få tips och en gav ett tips om att hon tyckte det. inget mer med den saken, du som överreagerar ingen annan.

2010-11-02 @ 19:26:19
Postat av: Anonym

http://kellyochjenny.blogg.se

2010-11-03 @ 11:31:40
Postat av: Anonym

vi gav bara våra åsikter och som man ser på headern har du perfekt tygellängd. Tyglen glappar inte men handen ligger inte heller uppe vid öronen. Handen ska gå med upp i språnget men tyglen ska vara sträckt :)

2010-11-03 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0