...

Det är inte meningen att jag ska blogga tror jag, Igår la internet av här hemma! 
Så vi får göra ett nytt försök idag :)
Jag ska faktiskt gästblogga på en annan blogg idag:) länkar såklart inlägget när allt är klart.
Hästarna ska ridas ut superlångt idag, en runda på 1 mil ungefär annars händer inget speciellt. 
På onsdag är det hoppträning för en eller båda, har inte bestämt mig ännu och på Torsdag åker jag till Klara:D Jag ska följa med henne till Borås på Fredagen ;) 
Vi fick ju en kommentar för inte så längesen att ni önskade att vi skulle skriva om alla hästar vi haft och ridit så det tänkte jag göra idag. Fast inte riktigt alla, bara dem mest "viktiga" som jag haft under längst tid osv. Eftersom jag tävlat 25 olika hästar och ridit en hel drös med hästar hade det blivit alldeles för mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0