Efter skolan

Såhär ser jag ut just nu om ni ville veta!
Första gången jag använder tröjan fick den av mami vad tycks?
Har precis ätit mat som jag köpte förut och ska snart byta om till stallkläder, sen blir det snabbt ner och möta Rasmus som ska göra mig sällskap idag eftersom vi inte kommer träffas på hela helgen, asså omg mitt liv går under haha nej men det låter typ som det när jag skriva haha! Nej, nu ska vi inte snacka privat liv!
Areno ska ridas ordentligt idag på ängen! Kanske kan få rasmus att ta kort eller filma :)
Sen ska jag mocka, packa, packa, packa och packa! För imon halv sju ska allt vara packat och klart, så vi kan åka. Det kommer bli tufft. Jag uppdaterar senare, obs! trodde vi skulle åka till Elvira idag men det var imon ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jätte fin tröja!

2010-11-19 @ 17:30:44
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0