Shopping!

Hej bloggen!
Det har blivit mest shopping de senaste dagarna, igår var jag och mamma iväg och jag köpte:
x En rosa tröja
x Lackleggings
x Två par vanliga leggings
x En pälsväst
x Tre linnen
x En fred perry tjocktröja
x Ett par jeans
x Två vanliga tröjor, en randig och en brun/grön
x Fem svarta strumpor
x Ett par fina skor som jag ska ha på nyår
x Två fred perry skor, ett par vita och ett par svarta vår/sommar skor
Och idag köpte jag:
x En bh
x Nylon strumpor
Och i förr går köpte jag:
x Två party linnen, ett ska jag bla. ha på nyår.
-
Imorgon blir det in till stan och köpa löshår till mitt fula hår!
Och nu har jag exakt allt jag ska ha på mig på nyår, älskar mitt liv ♥

Haha jag är blond föralltid ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tur att du är blond för alltid ;)

2010-12-30 @ 10:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0