Tooorsdag

Idag får ni räkna med lite kass uppdatering från min sida.
Ska dra till solariet nu om 10 minuter, tänkte ta en 30 minuter innan skolan börjar vid 09.50, kommer nog bli klar lite för tidigt, men jag får vl sitta och plugga lite innan matten börjar ;)
sen slutar vi klockan 14 idag, men jag ska stanna kvar en timme tillsammans med min grupp och skriva ett grupparbete om Coco Chanel. Sen hämtar Johanna mig klockan 15 så drar vi till stallet och rider. Pomsan får sig en till uteritt idag och så ska jag greja med Zeke idag igen. Friserade honom igår så nu är han snygg! Mina hästar ska få vaccineras idag också, senare på kvällen så jag lär vara i stallet ett tag. Där av dålig uppdatering. Men senare ikväll får jag ta igen det! Något speciellt ni vill läsa om :)?

Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte skriva ett inlägg om toxan? :) Lägga upp lite filmer så man typ ser hur hon har utvecklas och så :)

2010-12-02 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0