Sweet Dreams

Jag ska inte sov än, men det här blir sista uppdateringen jag gör för nu måste jag plugga!
Har 3 uppgifter kvar som jag vill bli klar med innan jullovet. En stor och två normalt stora inlämningar. Det ska jag nog fixa om jag lägger manken till!

Kan dra planerna för imorgon, så att inte detta inlägget blir så tomt och tråkigt!
- Skolan, börjar klockan halv 10, slutar 2.
- Till sjukgymnasten med armen klockan 2, får gå lite tidigare från sista lektionen.
- Stallet runt 5, Frida kommer och rider vid halv 6.
- Gästblogga på Toves blogg, http://abelson.blogg.se
- Plugga, plugga, plugga




Jag och Toves fina ponny Filur, en kväll efter dagens tävlingar på Räkanhoppet i somras.

Sen måste jag bara säga att ni är helt grymma! Besöksrekord idag, 70 stycken fler läsare än förra rekordet. Det är grymt och fler kan det bli eftersom det är mer än 1 timme kvar av den här söndagen!


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh finaste! Riktigt ögon godis att kolla på er två (a) <3

2010-12-19 @ 23:03:58
URL: http://abelson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har bilder på dig och Thomsy från Adventshoppet om du vill ha :)

Men vart ska man skicka dom?

2010-12-20 @ 08:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0