Svar på kommentarer

Svar: Det är ett ganska vanligt problem, har också haft dem problemen med Areno att han liksom drar sig mot ingången. Jag tror inte det finns så mycket att göra, förutom att träna, träna, träna och träna. *Gör han så på träningar också eller är det bara på tävling? Man kan ju försöka säga till dem på skarpen någon gång och se vad som händer. Träna också mycket lydnad så ni bli ett, så ni litar på varandra, det kan också hjälpa. Jag vet faktiskt inte riktigt men du får prova dej fram :) Lycka till!
Svar: Va bra, ska försöka fortsätta med sånt här :)
Jaaaaaaa! Det är min Burrebus ♥
http://www.123minsida.se/ellan/32361703
Dock är det inte den sidan jag just pratade om i inlägget, detta är bara någon medryttare till honom.
Svar: Tack så mycket! :D

Kommentarer
Postat av: emma*

Jag tränar och tränar :) Ja han gör bara så på tävling vid utgången. Lika på framhoppningen då hopapr han i allalägen spelar ingen roll hur fel man kommer. Men på inne på banan så dör han. Men om han inte gör de såblir vi alltid placerade så det är lite surt när man vet att han kan. Men vi kämpar på :)

2010-12-21 @ 19:38:40
Postat av: enelie

till emma:

du kan ju prova gasa me då om han stannar kan det va för han/hon har föör kort galopp språng och typ nt vågar hoppa så prova läng galopp stegen

2010-12-22 @ 14:01:16
Postat av: coach outlet

I was looking for some other content but found it and it was my pleasure reading this post. I really enjoy. This is so funny!!! Thanks so much for posting this information!

2011-03-23 @ 09:26:37
URL: http://www.coach7store.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0