Svar på kommentar

För det första måste jag fråga, vart har du sett mig anmäld på Thomsy? 
Sen kan jag förstå att det verkligen uppfattas konstigt att jag gått från 0 till 100 vad det gäller att hålla på med hästar och inte. Men det ligger så himla mycket mer grejer bakom alltihop än det jag tagit upp på bloggen. Mycket som påverkar är sånt jag aldrig skulle drömma om att yttra mig om här. Knappt ens dela med någon annan än mig själv.
Sen har jag verkligen inte bett er om att tycka synd om mig på något sett och om du nu inte orkar mig, så är det också lugnt. Strunta i och läs mina inlägg då, jag tvingar ingen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror hon menade att du hade planerat in en tävling med Thomsy, du skrev det tidigare i bloggen. År 2011.

2010-12-13 @ 21:46:47
Postat av: emma

hahah synd om dig tjejen som är avundsjuk på elvira ! :) läs inte bloggen då om du inte klarar av de! :)

2010-12-13 @ 21:52:01
Postat av: Anonym

kan inte bara folket som klagar sluta klaga så vi som inte klagar kan få fortsätta läsa bloggen som vi tkr om!!

2010-12-13 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0