Svar på fråga

Det är en väldigt bra fråga. Vi får ju se hur det går med att sälja Areno, men jag hoppas att han kommer komma till världens bästa familj som verkligen har tid för honom (vilket inte jag har ibland, kan jag erkänna) Det är nog det som viktigaste innan jag går vidare om jag inte får några andra erbjudanden om storhästar, vilket jag redan fått men sagt att jag vill vänta. Jag vet inte än om jag får hur mycket som helst i skolan, men jag skulle inte tro det. Men om jag ska skaffa en storhäst vill jag verkligen inte att det ska bli som det är nu på vintern att jag tycker det är tråkigt att rida osv, utan jag vill få tillbaka suget jag hade innan, innan jag skaffar en häst.
Jätte kul när ni ställer sånnahär frågor för då får jag själv en tankeställare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0