Surprise!

Sho tjena hallå eller hejsan vilket man nu föredrar.
Iaf Ida här, gör ett inbrott på Elviras och Klaras braiga blogg :D Och vem är då denna ida kanske ni undrar?
Hehe jo hon är en galen ganska smart (enligt hon själv) och pratglad person. Fyller 15 nästa år och har mina två pollar i samma stall som Elvira.

Hur känner jag då dessa tjejer? - Jo Elvira och jag tävlar för samma klubb och för cirkus 2år sen så flyttade jag min C-ponny till hennes stall och vi blev ju såklart väldigt taighta eftersom vi träffas varje dag och kan umgås ibland annars också. Hon känns nu mera som en syster ;) Och Klara då? Vi fick typ kontakt på bdb, sen så på lite tävlingar heja man osv.. Sen typ blev Elvira och Klara väldigt bra vänner och då börja man ju mer och mer träffas liksom. Så aa på de viset gick de till.

Vet igentligen inte vad jag skall skriva här faktiskt men jag kan bjuda på lite bilder och filmer.
Så varsegod enjoy it! ;)


Jag och Elvira i sommras när vi tog ett kvällsdopp :)

Min ena D-ponny Duncan Cuckoo "Ankan" ;)

Min andra D-ponny Queen Biddy "Biddy" :)

I sommras när jag och Lisa "lekte" hästskötare åt Elvira :)

En ganska vanlig dag i stallet ;)

Vi softar;)

Thompi dompen under annan ryttare=)

[email protected]

Fotodag på Otto, Elvira och Thomsy

Ibland får vi till de...

Jag och Klara GBG horse show 2009 :D

Räkanhoppet 2008, vi vann maskerad tävlingen haha minnen! <3









Så det var allt för mig, ni hittar mig på facebook - Ida Ericson :)
Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

har du någon egen blogg? :)

2010-12-27 @ 19:42:32
Postat av: Alva

Hej :D

Har tävling på min blogg ( http://alvaaohlstrom.blogg.se ), en Header tävling, gå gärna in och kolla,: http://alvaaohlstrom.blogg.se/2010/december/header.html#comment

//Alva

2010-12-27 @ 19:49:56
URL: http://alvaaohlstrom.blogg.se/
Postat av: Cassii

Nemen titta, Duncan! :D

Jag känner Matilda Pettersson som du köpte honom av :)

2010-12-27 @ 20:24:47
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0