Stylist SM

Sååå, nu var första delen av stylist-Sm:et avklarat. Delen som genomfördes idag var bara ett kval till den stora finalen nästa år och vilka som har gått vidare presenteras på julavslutningen om 2 veckor ungefär.
Klant som jag är glömde jag min systemkamera hemma så jag kan inte bjuda er på några bilder ännu, men det kommer. Våra modeller fotades nämligen uppe i fotostudio efter dem visats upp för juryn och publik.
Men jag är nöjd, vi gjorde en rätt så enkel styling och många körde på riktigt extrema grejer så vi får se hur vi står oss. Ibland är det ju trots allt så att "less is more". 
Älskar vår rektor
Resten av eftermiddagen är riktigt lugn, inga hästar ska ridas så jag har gott om tid till att förbereda mig inför kvällen. Tror denna kvällen kommer bli riktigt bra! Mer om den imorgon :) 
På tal om imorgon, så händer en grej som ger än blandade känslor får jag nog ändå säga, men mer än så säger jag inte...
Nej nu får ni ha en toppen fredag alla söta och snälla, men även ni elaka bloggläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0