Stallet klart!

Då var stallet klart och jag har vart förvånansvärt pigg. Jag ligger i sängen nu men är inte ett dugg sugen på att sova. Istället ligger jag och funderar på vad man ska göra ikväll haha ;) 
-
Jag vill egentligen skriva något intressant här på bloggen, kan bara inte komma på någonting... får klura ett tag. Sen borde jag plugga också, men jag har hela dagen imorgon på mig så jag tar det då!
-
Nu ska jag kolla på julkalendern, haha har missat några avsnitt, typ 2 :)
-
Hoppas någon lägger upp bilder från igår snart för mitt bildförråd är rätt tomt just nu!

Kommentarer
Postat av: agnes hansson

Gör ni såhär naglar i salong med kunder o sånt, som frisörerna gör?:)

2010-12-04 @ 16:10:17
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: Elvira jansson

Kan du inte skriva ett inlägg om en av dom hästarna som har betytt lite extra för dig :D

2010-12-04 @ 17:22:15
Postat av: catrine

du skulle la börja skriva om en häst varje dag, börja idag! :D

2010-12-04 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0