Snabb uppdatering

Godmorgon!
Tänkte hinna med ett snabbt inlägg innan jag sticker iväg till skolan. Inte vart där på en vecka nu och exakt en vecka kvar tills vi slutar. 
Idag är det faktiskt även exakt en vecka sedan jag bröt armen, usch vad sakta tiden går! Vet att jag tjatar mycket om min arm, men det är lixom det mitt liv kretsar om just nu haha, fy 17 vad tråkigt "/
Nåja, idag SKA jag till stallet, så är det bara och jag SKA rida. Okej, bara skritt men det är jag fullt nöjd med.
Btw.
Ikväll garanterar jag er att inlägget om alla hästar kommer, 1000 % säkert! Tar alla på en gång också, så är det avklarat.
eeego


Kommentarer
Postat av: Mirja

Åååh du är så jäääkla söt!! :D

2010-12-14 @ 10:53:19
URL: http://mirjaadebruin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0