Snabb update

Som vanligt på min "pluggdagar" blev det inte så mycket pluggat trots allt.
 Men jag har faktiskt fått gjort en del andra grejer, eller jag städade mitt rum i alla fall vilket ju tog ett tag i och med att jag är halvt handikappad.
Sen i stallet fyllde jag vatten hinkarna och diskade burkar och gjorde kraftfoder. Måste säga att det var riktigt gött att ha något att göra. Det är skönt att ligga hemma och slappa men inte precis hela tiden, varje dag.
Frida red Toxica idag igen och åkte av haha. Men det gick bra, hon bröt ingenting och slog sig inte heller. Men fy satan vad bra hon rider! Tänk, hon har typ inte ridit på flera år och så sitter hon bara upp och så går hästarna så svinigt bra! Grym är ordet.
Nu ska jag se klart på en film, äta och sen plugga lite igen. Sen uppdatering av något slag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har ni för åsikter gällande att rida utan hjälm? :)

2010-12-12 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0