Sjukt!

Mitt namn Elvira Henningsson är ju inte speciellt vanligt kan man väl ändå påstå?
Varken för- eller efternamnet och speciellt inte i kombination.
Men det sjuka är att det finns en till här i Sverige som heter exakt likadant och dessutom rider och tävlar i hoppning. Är inte de sjukt?

Hon var med på en tävling i Ljungby(som förövrigt är hennes hemma klubb) i höstas som jag också var med på så då träffades vi där haha. Många som stod utanför eller inte såg Elvira2 rida, utan bara hörde namnet i högtalaren trodde att det var jag som vart inne och ridit.

 


Kommentarer
Postat av: Ella

Haha den Elviran känner jag. Jag kan säga att jag oxå blev lite chockad! En grymt go tjej:d jag var tvungen att säga: heter du verkligen elvira henningsson?x)

2010-12-19 @ 21:32:25
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0