Shopping

Åååh, jag älskar verkligen snö & julen! Jag älskar att leta julklappar och fåå julklappar.
Igår var jag och mamma och shoppade lite:
- Julklapp till Rasmus.
- Julklapp till Mami.
- Skål till Camilla som hon fick igår + en likadan till mig.
- Ett par rosa vantar till mig, sen får jag en as mjuk och go rosa halsduk i julklapp haha fast det vet jag inte om (a)
- Två tröjor & en mössa som jag ska ha i fjällen över jul.
- Uggs.
- Sen fick en fred perry tröja av mami.
Sen tror jag inte det var något mera haha, kommer inte ihåg.
Nu är det bara en present till Papi kvar!

Kommentarer
Postat av: julia

hej,jag vet nu vilka det var som röstade så mycket

och jag kan lova dig det var absolut inte jag,

dom som gjorde det,vad var det för ip-adress ?

2010-12-05 @ 20:32:34
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0