Resultat Klara och Mambo

Klara och Mambo sköter sig uppe i Skövde. Dom har startat en Msv B och en MsvB+5.
Msv B var en A:0, där dem tyvärr peta ett ut ur kombinationen som var näst sista hindret. 
Msv B+5 var en Ackumulator och där peta dom också näst sista hindret och sen fick Klara lite beslutsångest om vilket sista hinder hon skulle ta så Mambo fattade ingenting så det blev stopp på jokern, men hoppade över som ingenting när hon väl bestämt sig. En miss från Klaras sida där alltså. Enligt henne själv red hon inte så bra, men det tror nog jag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hejjsan elvira! :D

Du som går på modelinjen kan ju mkt om mode, (tycker jag)

Och jag skulle vilja ha lite hjälp, asså jag SUGER verkligen på att matcha kläder och så, har du några tips på kläder och matchningar?

Är jätte tacksam för svar!!! <3

Ha en bra kväll:D

/ Emelie

2010-12-11 @ 20:09:02
URL: http://rosaponnii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fina dom r:D

Har nån av dina hästar skydd på natten ? Varför och vad har dom i såna fall ??:) Vet du om Klaras hästar också har det ? och i såna fall varför ?;)

2010-12-11 @ 20:23:01
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

klara rider alltid bra :D

2010-12-11 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0