+ och - Grevagården

+ Stallarna! Eftersom jag anmälde väldigt tidigt fick jag de "finaste" boxarna. Det var sjukt varmt där inne, så man behövde knappt ha några täcken på hästarna. Speciellt Mambo som har så mycket päls haha :) Han kunde typ stå i bara ett fleece täcke och var jätte varm. Fast tog på honom ett lite tjockare på natten för då hade dörrarna stått öppna så det var lite kallare.
+ Lagom långt till framhoppning och banan, så man han skritta fram på vägen ner så kunde man nästan börja trav direkt.
+ Underlaget, typ samma som i scandinavium.
+ Cafe/maten GRYMT
+ Godis till alla ryttare i ett rum! Alla ryttare har ett band på armen och så får man gå in och ta hur mycket gratis lösgodis som helst.
+ Läktaren, sjukt stor.
+ Affärer, charlies och skara hästsport!
+ Långbord med fönster ut mot banan.
+ Banbyggare.
+ Funktionärerna, dem stod aldrig i vägen + att de alltid blev rätt i insläpp osv.
Det fanns nog inget som var dåligt. Verkligen min favorit tävlingsplats!
Rekommenderar starkt denna tävlingsplats!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grevagården är min absoluta favoritplats att tävla på! :D

2010-12-13 @ 19:42:50
Postat av: Anonym

Okej, jag får bara fråga.

Läktaren, stor? nej! Stor är den, men verkligen inte sjukt stor, då ska du se grannklubben SRS:S läktare...

Och om du nästan kunde trava direkt när du kom till mellan ridhuset, hur lite skrittar du fram då?

Och vart är långborden med fönster ut mot banan? :O



Jag vet hur det ser ut, är där en gång i veckan och känner typ de som äger hela Grevagården så att..

2010-12-13 @ 21:17:14
Postat av: Anonym

Haha kommentaren ovan!



Cooling ;)

Jutagården går inte på något sätt att jämföra med Greva. Och läktaren på Jutagården kanske är större men om man sitter på de översta raderna ser man ju ändå inget eftersom det hänger massa rör och skit ivägen, så då kan man lika gärna säga att Grevagårdens är större. Det finns INGET positivt med Jutagården som tävlingsplats :)

2010-12-13 @ 21:22:57
Postat av: Anonym

Och om du nu verkligen är där så ofta så är det konsigt att du inte har märkt borden ;)

2010-12-13 @ 21:24:40
Postat av: Anonym

Har jag sagt att jutagården är bra? nej, haha! ägd. Som du nog redan vet, så är underlaget skiit där inne! på juta alltså

Och har jag frågat er? nej precis.

Ni blir så ägda, frågade faktiskt Klara :)

2010-12-14 @ 22:11:22
Postat av: Sara

Jag tycker Jutagården är bra för att vara en så liten anläggning jämfört med greva som är en nationell tävlingsplats. Går liksom inte att jämföra. Sen så tycker jag underlaget blivit bättre på Skultorp de senaste åren.

2011-02-06 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0