Natti natti

Först, tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer på det långa inlägget. Ni är för snälla!
Sen har jag egentligen inget mer att säga, det är så otroligt svårt att komma på saker att blogga om nu nr jag inte rider :( Nu är jag matte geni och plugghäst istället. Räknat igenom 2 kapitel i matteboken idag igen, prov imorgon nämligen.
Fast jag red faktiskt igår, skritt på Thomsan om det räknas som ridning;) och ska skritta imorgon med:) skrittar varannan dag.
Ja, ja det blir bättre om ett tag.
Nu ska jag hur som helst sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

okej :)) Har ingen riktigt förklaring på det faktist! vet det kanppt själv x) Men jag har ju gått över till storhäst och det tar så sjukt mkt tid för att få en rosett på lokal nivå, vet inte om det är värt det.. Är nog ingen riktit häst tjej trots allt ;) Kanske börjar efter gymnasiet men få se =))

2010-12-16 @ 09:11:55
URL: http://emmmajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0