Min dag!

Haft en riktig fika-dag idag haha.
Vår lärare Eva är en riktig fikaholic, så vi har fikat på alla lektioner utom sista. Men där slutade vi 45 minuter tidigare än vanligt, haha chill dag!
Skulle som sagt till sjukgymnasten vid 14, men slutade 13.15 typ, så medan jag väntade gick jag och Helen runt lite på stan och jag sprang på dem två sista julklapparna, bara sådär. Så nu är jag klar, sjukt gött!

Det gick bra på sjukhuset, men gud vad jag är svag, hela armen skakade av ansträngning haha sjukt!
Jag har ansträning armen lite för mycket tyckte läkren, så nu får jag ta det lite lugnt ett tag och rida var inte att tänka på fören jag röntgat igen om 6 veckor, suck!

Var hemma en stund innan jag drog vidare till stallet. Gjorde det jag kunde, dvs kraftfoder och vattenhinkar. Gick med Ida och Thompa när dem red ut. Usch vad  avis jag blev när dem galoppera i snön under fullmånen :( Typ det bästa jag vet att galoppera i pudersnö i månljus och kyla, Love!
När vi kom tillbaks hade mamma hunnit komma och mockat och gjort höpåsar. Sen putsade jag faktiskt en del saker medan  mamma gick på promenad med Tox, kände att jag inte kunde lämna stallet om inte det var klart.

Men nu är jag hemma iallafall, kollar ung och bortskämd på svtplay och väntar på att mammi ska laga mat, jag är dö hungrig! Sen blir det gästbloggning hos Tovis och sen plugg.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0